Koszty dostaw
Zamówienia składane w sklepie internetowym www.twojmotylek.pl/www.outletkosmetyczny24.pl można odbierać osobiście w magazynie przy ul. Strachowickiej 13c 54-512 Wrocław.
Do zamówień odbieranych osobiście nie doliczamy żadnych kosztów manipulacyjnych.
Ceny dostaw obowiązują wyłącznie na terenie Polski. Dla paczek zagranicznych obowiązuje indywidualna wycena.
Przy wyborze płatności z góry, na przelew czekamy do 48h. Po 48h nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Dla zamówień o wartości powyżej 300 zł i wadze sumarycznej do 30 kg dostawa GRATIS, dotyczny zamówień z przedpłatą (nie dotyczy zamówień za pobraniem).
|
CENY BRUTTO |
|||
waga przesyłki |
przedpłata, płatność online |
pobranie |
||
PACZKOMAT INPOST |
0-25 kg | 48h | 10,00zł |
- |
PACZKA - ODBIÓR W PUNKCIE |
0-30 kg |
48 h |
8,00 zł |
- |
PACZKA |
24 h |
17,00 zł |
25,00 zł |
|
48 h |
12,00 zł |
20,00 zł |
||
PÓŁPALETA |
31-60 kg |
48 h |
100,00 zł |
130,00 zł |
PALETA |
61-100 kg |
48 h |
150,00 zł |
180,00 zł |
DUŻA GABARYTOWA |
powyżej 101 kg |
48 h |
250,00 zł |
280,00zł |
Dostawy za pośrednictwem firm spedycyjnych
Dostawy realizujemy za pomocą renomowanych firm spedycyjnych co gwarantuje terminowość i jakość dostaw. Dodatkowo wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 24 h.
Uwaga! Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy, wówczas realizacja zamówienia przypada na następny dzień roboczy.
Proszę pamiętać, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru powyżej 30 kg (półpalet i palet) na piętro.
Czas dostarczenia paczki przez kuriera (tylko na terenie Polski) wynosi od 24 do 48 godzin w dni robocze (w soboty paczki NIE są doręczane). Doręczanie paczek odbywa się w godzinach 8:00-16:00. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych. Osobom pracującym zalecamy podawanie adresu dostawy do firmy, w której pracują.
Dobrze zabezpieczona paczka
Transport to jeden z etapów realizacji zamówienia w sklepie internetowym www.twojmotylek.pl/www.outletkosmetyczny24.pl. Mając świadomość, jak długą drogę muszą przebyć nasze paczki, dokładamy wszelkiej staranności, aby zabezpieczyć je przed uszkodzeniami w czasie transportu.
Do pakowania używamy kartonów o właściwej grubości i wytrzymałości. Wszystkie puste przestrzenie zapełniamy odpowiednimi wypełniaczami – worki z powietrzem, folia bąbelkowa, wypełniacze styropianowe. Taki sposób pakowania w 100% gwarantuje bezpieczeństwo zamówionych towarów. Do przesyłki dołączamy dokumenty sprzedaży: paragon fiskalny lub fakturę oraz dokładamy aktualne katalogi.
Sposoby płatności
Dokonując zakupów w sklepie internetowym www.twojmotylek.pl/www.outletkosmetyczny24.plmają Państwo do dyspozycji następujące formy płatności:
- Płatność przy odbiorze – opłata kurierowi przy dostawie paczki
- Przelewem za pomocą systemu przelewy24.pl
- Przelewem za pomocą tradycyjnego przelewu
- Kartą kredytową za pomocą systemu Polcard
Bezpieczeństwo transakcji
Bezpieczeństwo dokonywanych transakcji jest zapewniane poprzez zastosowanie 128-bitowego protokołu SSL.
Gwarancja zwrotu
Gwarantujemy zwrot towarów w ciągu 14 dni od daty zakupu.
USZKODZONE PRZESYŁKI INPOST
Zgodnie z regulaminem InPost w przypadku zaobserwowania uszkodzenia zewnętrznego przesyłki należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który powinien wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy (§ 13 ust.5).
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z wchodzącymi w życie nowymi przepisami, od dnia 1 stycznia 2020 roku wystawienie faktury do paragonu będzie możliwe tylko wtedy, gdy na paragonie znajduje się NIP nabywcy (art. 106 b ust. 5 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz innych ustaw – Dz.U. poz.1520).
Uprzejmie prosimy, aby przed dokonaniem zakupu:
- zgłosić chęć otrzymania faktury oraz podać numer NIP.
Numer NIP zostanie umieszczony na wystawionej fakturze.
UWAGA! – jeśli kupujący nie poprosi o wystawienie faktury i nie poda numeru NIP, otrzyma od nas paragon za dokonany zakup bez wpisanego numeru NIP.
Wystawienie faktury do takiego paragonu nie będzie później możliwe.